lördag 2 maj 2009

Pa nytt igen.

Det ar pa nytt igen, nu. Patrik har kommit fram till att hans närmast kommande framtid ska bara handla om gud och har bestämt sig for att pilgrimsvandra 860 km till det ställe han anser vara det heligaste här i Peru, Eco Truly Park. Det är en ekologisk farm i hare krishna anda, läs mer här.

Orden smakar inte sa mycket idag, trötthet i ögonen och faktumet att Patrik ska bort känns svart och gör mig rätt tyst. Men det gar bra nu, det är menat. Sa jag stannar kvar i djungeln. Det är lite konstiga tider men bra tider. Mycket som förändras, till det bättre. Klippte av mig ett kilo har ocksa, som en manifestation för det nya.

Jag har kommit fram till att man faktiskt kan vara lite törstig ocksa.

Hemligheten är att gud saknar referensmallar.

Jag saknar faster Meesu.

Och sa, oroa inte för oss för vi mar väldigt bra och är lyckliga. Sänd era tankar till Patrik när han gar sin färd, sänd er kärlek till mannen jag faktiskt ska gifta mig med. Och ta en titt pa lite bilder här, efter manga MANGA om och men har vi fatt upp lite bilder och nej det är inte helt perfekt, men det far bara vara sa för nu.

Puss och kram och kärlek till alla.

2 kommentarer:

  1. Åå, Eco Truly Park hade varit fantastiskt att besöka! Nimai huset i Göteborg arrangerar volontärresor dit. Deras Guru är, vad jag förstått, initiativtagare till projektet. Det verkar jättefint, kreativt och underbart! (Nimai huset, med folket där, är förstås också toppen) Hoppas färden dit blir lärorik och givande. Vad ska du göra i djunglen under tiden Emilie? Tankar och Kramar!

    ps. finfina bilder!

    SvaraRadera
  2. Emilie mitään todella hyvää ei odotan liian pitkään.Ihanaa että voit/te hyvin, se on pääasia.
    Rakkaudella äiti

    SvaraRadera